Sider med brugbare informationer omkring webfilm

Alle vil skille sig ud ved at bruge film. Netop derfor bliver det sværere og sværere at gøre.

Her har vi samlet en række links, der fortæller dig om, hvor gode resultater firmaer har opnået ved brug af webfilm og corporate film.

(Disse virksomheder producerer vi en række af webfilm til, se kanalen vi har oprettet til dem her)

PLATFORMAS_POSITIV   

 

 

The Guardian har lavet en artikel bygget op omkring facts om fremtiden for webfilm til erhvervslivet

 – http://www.theguardian.com/small-business-network/2014/jan/14/video-content-marketing-media-online

Artiklen fortæller kort opridset:

 I år 2017 vil 69 % af internettets brugerindhold bestå af filmstreaming.

 Youtube havde i 2014 over en milliard UNIKKE besøgende HVER MÅNED – Tænk lige over det, en milliard webfilm set hver måned.

De har regnet sig frem til, at hvis 1 billede er = 1000 ord, så er 1 minuts film = 1,8 millioner.

Der er blevet estimeret, at 10% af alle videoafspilninger kommer fra mobile enheder, så derfor skal man huske at tage højde for de sociale medier, og gøre sine film nemme at dele og brugbare – selv uden lyd.

 

KissMetrics taler om konverteringen stiger her:

 – https://blog.kissmetrics.com/product-videos-conversion/

Kort opridset fortæller artiklen:

Denne side fortæller om, hvor godt film konverterer hos forskellige virksomheder i USA. Nogle har oplevet 144% konvertering af de personer, der har set deres produktfilm i forhold til dem, som ikke har set filmen.

Imageworksllc fortæller her hvorfor, du skal bruge videoproduktion:

 – http://blog.imageworksllc.com/blog/bid/340099/Why-Should-I-Use-Web-Video-Production

Artiklen fortæller kort opridset:

Denne side fortæller om, hvorfor det er en god idé at bruge forskellige typer af film. Fokus er blandt andet på, hvorfor kundereferencefilm, e-learningsfilm, corporatefilm og tutorials er en god idé at bruge i sin virksomhed.

 

Getresponse fortæller om, hvor meget deres kunders klikrate er steget:

  – http://www.getresponse.com/about/press-center/releases/01-12-2009.html

Artiklen fortæller kort opridset:

Her på sitet bliver der forklaret, hvordan man med en flot filmproduktion i sine nyhedsbreve får gennemsnitlig 95% bedre klikrate.

Techsmith.com fortæller om 5 grunde til at bruge video i markedsføring:

 – http://www.techsmith.com/marketing-5-reasons-video.html

Artiklen fortæller kort ridset:

På denne side har de skrevet om 5 grunde til, at du skal bruge film i din markedsføring:

Oversat til dansk lyder det sådan:

1. Videoer er sjove og informative 

2. Hold dit publikum underholdt

3. Det er nemmere at overtale folk med video

4. Det giver dig styrken til at kunne nå alle

5. Beslutningstagere har ikke tid til at kigge på lange videoer

 

Helt kort indspark herfra os:

Unikke videoer sælger bedst! Der skal være noget helt specielt, som henvender sig til dine kunder. Du skal få dine kunder til at se hele filmen, og så skal du ligge et link ind i slutningen af filmen.

Har du fået nok brugbare informationer omkring webfilm?

Så bestil din webfilm hos os her: BESTIL