Fortsæt til indhold

Indenfor 24 timer

Support

I hverdagene garanterer vi support inden for 24 timer - men oftest sker det inden for blot 2 timer, eller øjeblikkeligt hvis du ringer. Få løst pludseligt opståede problemer med dronen* samt få råd og vejledning omkring lovgivning. Det giver jer maksimal værdi af jeres droneinvestering med mindst muligt tidsforbrug.

Supportaftalen løber for 1 år af gangen.

*Supportaftalen dækker support og ikke eventuelle reparationer. I tilfælde af reparation guider vi gerne til, hvordan RMA udfyldes og dronen sendes til officielt værksted godkendt af producenten. Al support klares enten via e-mail eller telefon.

Proficiency check

Vi følger op på eventuelle udfordringer, ser på progression og mulige forbedringer i flyvning samt optagelse af film/billeder. På den måde sikrer I kontinuerlig fokus på udviklingen af jeres dronekompetencer.

Derudover tester vi fjernpilotens viden om lovgivningen, så virksomheden altid formår at være compliant og up-to-date.

Sessionerne planlægges som udgangspunkt med 1/2 årligt interval.

Har du brug for faglig sparring?

Tøv ikke med at kontakte os, hvis du har spørgsmål eller ønsker et uforpligtende tilbud.

Træt af formularer? Så fang os på info@wefly.dk eller telefon: +45 7199 2491