Fortsæt til indhold

Indenfor 24 timer

Support

I hverdagene garanterer vi support inden for 24 timer - men oftest sker det inden for blot 2 timer, eller øjeblikkeligt hvis du ringer. Få løst pludseligt opståede problemer med dronen* samt få råd og vejledning omkring lovgivning. Det giver jer maksimal værdi af jeres droneinvestering med mindst muligt tidsforbrug.

Supportaftalen løber for 1 år af gangen.

*Supportaftalen dækker support og ikke eventuelle reparationer. I tilfælde af reparation guider vi gerne til, hvordan RMA udfyldes og dronen sendes til officielt værksted godkendt af producenten. Al support klares enten via e-mail eller telefon.

Proficiency check

Vi følger op på eventuelle udfordringer, ser på progression og mulige forbedringer i flyvning samt optagelse af film/billeder. På den måde sikrer I kontinuerlig fokus på udviklingen af jeres dronekompetencer.

Derudover tester vi fjernpilotens viden om lovgivningen, så virksomheden altid formår at være compliant og up-to-date.

Sessionerne planlægges som udgangspunkt med 1/2 årligt interval.

Brug for sparring?

Træt af formularer

Skriv eller ring til os:

info@wefly.dk

Telefon: +45 7199 2491